Jesienne botki

Sezon na sesje w jesiennych sceneriach w pełni. Do takich kolorów na dworze, jak dla mnie najbardziej pasują oczywiście brązy i szarości. Tak więc moje nowe botki ze sklepu verini są właśnie w tym kolorze :)
Nie wiem czy znacie ten sklep, jak dla mnie wybór botków i kozaków, na które w obecnym czasie zwracam największą uwagę jest ogromny - a do tego super ceny. Poza tym znajdziecie tam jeszcze bieliznę i koszule nocne.
Jak wasze jesienne zakupy? Ja szukam teraz odpowiednich długich kozaków ;))
Ale zobaczę też jakieś kolejne botki, same zobaczcie co za ceny <3 TUTAJ

botki tutaj 








Comentarios

  1. Super płaszczyk. :) Poklikałam.
    68.90 zł
    Pozdrawiam!

    ResponderEliminar
  2. Piękny płaszcz! Fajne są też te wiązania przy botkach - uroczo to wygląda! :)

    ResponderEliminar
  3. Jak pięknie wyglądasz;) super stylizacja na jesień ;)

    ResponderEliminar
  4. fajne botki, a cała stylizacja świetna:)

    ResponderEliminar
  5. Świetny zestaw, luz i wygoda przede wszystkim, ale wciąż jest modnie i stylowo- i przede wszystkim nei przekombinowane, jak to bywa na większości blogów, te dziewczyny powinny brać z Ciebie przykład :)

    super masz te botki <3

    pozdrawiam :)
    Daria
    https://style-of-secret.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  6. Takie klasyczne stylizacje mają w sobie mnóstwo uroku. Uwielbiam takie płaszcze ;*
    malinowynotes.blogspot.com

    ResponderEliminar
  7. Botki fajne, a ten motyw wiązania uroczy ^^ Śliczne zdjęcia :D
    Pozdrawiam

    https://lucy--chan.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  8. Jesteś piękną kobietą , dlatego Twoje zdjęcia oglądam z wielką przyjemnością <3


    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  9. Piękny płaszcz!
    http://stylelifetravelfood.blogspot.com/ zapraszam!:)

    ResponderEliminar
  10. lovely outfit
    http://xoxoclaudia.blogspot.de/

    ResponderEliminar
  11. ciekawe botki!
    ja bardzo lubię buty ze stradivariusa, zawsze są w moim guście
    pozdrowionka,
    Mój BLOG

    ResponderEliminar
  12. Piękne są te botki! a w zestawieniu z tym płaszczykiem to już w ogóle <3

    ResponderEliminar
  13. Moją uwagę zwrócił ten uroczy płaszczyk, bardzo podoba mi się ;)

    ResponderEliminar
  14. świetnie wyglądasz, jesień w takim wydaniu faktycznie da się lubić :) pozdrawiamy i zapraszamy :)

    ResponderEliminar
  15. Piękny płaszczyk. też muszę się zaopatrzyć w jakieś botki :)

    ResponderEliminar
  16. Fajnie dobrane botki do płaszcza, idealny odcień :)

    ResponderEliminar
  17. świetny płaszcz :)
    www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    ResponderEliminar
  18. botki są świetne, ale to płaszcz mnie zachwycił!
    Sandicious

    ResponderEliminar
  19. Great outfit, love it! <3
    You are so pretty!

    https://blogvivalavida3.blogspot.rs/2017/10/diy-sock-boots.html

    ResponderEliminar
  20. i love wearing boots even if i live in a tropical country! haha. i wish i can wear an outfit like that too. but i really love your boots! so gorgeous! anyway, i hope you can fop by my blog too and follow if you like. saying hello all the way from the Philippines! :)

    xoxo, rae
    http://www.raellarina.net/

    ResponderEliminar
  21. Piękny płaszczyk. Cała stylizacja świetnie się prezentuje :)

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    ResponderEliminar
  22. Bardzo mi się podoba ten płaszcz :) Rewelacja =)

    carolineworld123.blogspot.com

    ResponderEliminar
  23. Piękne zestawienie. Pytałaś o obserwacje,to ja chętnie,bo bardzo fajny blog. Pozdrawiam (:

    ResponderEliminar
  24. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  25. W sumie jakby nie było bo wpis na czasie i jak na razie buty na jesień bardzo się sprawdzają. Ja jeszcze moje damskie buty https://butymodne.pl/damskie-c531.html mam dodatkowo zabezpieczone przed wpływem czynników atmosferycznych. Dlatego uważam, że jesień i buty także można ze sobą połączyć.

    ResponderEliminar
  26. Genialny sklep internetowy który polecam. Koniecznie zajrzyjcie jeśli chcecie znaleźć wygodne buty na obcasie bądź szpilki buty. Nie szukaj gdzie indziej, tutaj znajdziesz wszystko. Sprawdź https://www.mojbut.pl/

    ResponderEliminar
  27. Aol is one of the most renowned email account that many peoples uses, Nowadays, users are more interesting about Aol list of services. AOL Mail, like other Web mail programs, runs over the web using standard Web browsers like Internet Explorer, Firefox, Safari, et cetera. AOL Mail users simply attend mail.aol.com/login, enter their login information and begin sending e-mails.
    Aol Mail Login |Aol Login | Dell Support Assistant | HP Printer Assistant

    ResponderEliminar

Publicar un comentario