Jesień z Gamiss

Jeszcze nie do końca ochłonęłam po wczorajszym meczu (kto śledzi mnie na instagramie widział :P) a już trzeba wrócić do rzeczywistości. Swoją drogą, patrząc wczoraj na niektórych było widać, że dzisiaj trzeba będzie brać l4 :D :D Ale o tym w następnym poście. Dzisiaj chciałam Wam przedstawić sklep internetowy Gamiss - kolejna oferta od ludzi z Azji - bardzo przyjemna ;) Np. płaszcz, który Wam pokażę i który mam zamiar zamówić. Ciekawe czy będzie się nadawał też na zimę :P

a więc czarny elegancki płaszcz - niecałe 50zł <3

Kolejna rzecz to śmieszna torebka, która wygląda jak ramoneska. Czarną ramoneskę ma każda z nas, a taką torebkę? :D 


I kolejna torebka, do wyboru w 4 kolorach, wszystkie ciekawe :)

Tym razem nadszedł czas na sweter... Wygląda świetnie i też się nad nim zastanawiam ;))


a to drugi sweter który rozważam



U mnie więc już baardzo jesiennie, jakie są wasze typy? :)



Komentarze

  1. Torebki najbardziej mi się spodobały - szczególnie ta czerwono biała. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czarna torebka która wygląda jak ramoneska zdecydowanie skradła moje serce:)

    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  3. Every post of yours is worth reading. Your writing style was perfect. Keep writing. buy bollywood lehenga online

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie sliczneśliczne ciuszki!:)
    Mogłabyś poklikac w linki w nowym poscie bede wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wybrałaś fajne rzeczy. Płaszczyk ma śliczną kokardę, a torebka- ramoneska wymiata! :)
    $11.31

    OdpowiedzUsuń
  6. o jaaaaa! Ale świetny jest ten sweter ostatni!

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej! Świetny post :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. WOW! I love your choise. Especially I like a bags... kisses

    Tnx for visit and great comment. I want to follow one each other. I am yours #1024 follower, please return.

    http://www.ioannesstyle.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko jest bardzo fajnie, a ja w dalszym ciągu boje się zamawiać coś z zagranicznych stron. Boje się, ale i nie potrafię :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Płaszczyk wygląda pięknie, ciekawe tylko jak z jakością :/ A torebka w stylu ramoneski jest całkiem zabawna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Płaszcz i czarna torebka wyglądają świetnie! Aż mi się oczy zaświeciły na ich widok (zwłaszcza na widok torebki) :)

    OdpowiedzUsuń
  12. płaszcz genialny, ale biało czerwona torebeczka przecudowna <3

    zapraszam do siebie :)
    migliorevita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz