Gadżetomania z aliexpress

Hej! Ostatnio pisanie idzie mi bardzo powoli i nie zbyt często... Może to dlatego, że na dworze nie ma warunków do zdjęć? Zdecydowanie lepiej idzie mi prowadzenie bloga w okresie wiosenno-letnim, kiedy zdjęcia wychodzą milion razy lepiej :) Dlatego dziś będzie coś innego. Ogólnie co jakiś czas postaram się pisać jakieś recenzje produktów - kosmetyków, gadżetów. Do tego chociaż nie trzeba wychodzić z domu, a dziś gdy cały dzień jest ciemno, jest to jakieś wyjście. Poza tym mało czasu na wszystko... Przed ostatnia sesja już z głowy, oczywiście oceny najlepsze ze wszystkich semestrów, ciekawe dlaczego dopiero pod koniec mi się zachciało? :D Poza tym, pracuję jeszcze nad jedną rzeczą... z małą pomocą pewnej kochanej osóbki :)

No więc dziś coś co przyszło mi już w niecałe 3 tygodnie! z aliexpress
Pierwsza rzecz to rzęsy - sztuczne. Nigdy wcześniej takich nie używałam. Kupiłam też klej i dziś była pierwsza próba, po obejrzeniu kilku filmików na YT no i... nie było tak źle jak na pierwszy raz, ale boję się strasznie żeby nie dostać zapalenia spojówek albo czegoś podobnego. Niestety dużo rzeczy mnie uczula, a nie wiem jak sprawdzić czy także i ten klej... Macie może jakieś sposoby żeby to sprawdzić, bez chodzenia ok. 2 tygodni ze spuchniętym okiem? :D 
Ogólnie same rzęsy wydają się bardzo fajne, ładnie zrobione. Są dość długie więc nadają się raczej na jakieś wieczorne wyjścia :)


Kolejną rzeczą są pędzle. W zestawie który zamówiłam znajduje się wiele rodzajów - zobaczcie same. Nie jestem specjalistką w malowaniu się pędzlami, dlatego uznałam, że ceny jakie są na ali -  i za rzęsy i ze pędzle - jak na początek wystarczą :)
Czekam na kolejne paczki, więc niedługo kolejne posty. Szykuję też posty o nowościach nie tylko z ali, no i mam nadzieję, niedługo jakaś stylizacja






Comentarios

  1. the lashes look so good and so do the brushes!

    lu | Coco&Louis

    ResponderEliminar
  2. Te rzęsy robią wrażenie! :)
    Bardzo ładne pędzelki :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    ResponderEliminar
  3. super zestaw pędzli, ja jestem wierna pędzelkom hakuro ;)
    PorcelainDesire

    ResponderEliminar
  4. there are numerous positive advantages that arise for the ones in alcohol rehab. dysfunction may additionally were a hassle for chronic alcohol and drug users and research have proven that a decrease in drug use may additionally cause an boom in overall performance.http://guidemesupplements.com/biogenic-xr/

    ResponderEliminar
  5. Kurde, właśnie sama się zastanawiam nad rzęsami takimi! :)
    sensiblees.pl

    ResponderEliminar
  6. Czekam na kolejne paczki, więc niedługo kolejne posty. Szykuję też posty o nowościach nie tylko z ali, no i mam nadzieję, niedługo jakaś stylizacja shawl , silver shawl , gold shawl , navy shawl , woolen shawl , evening shawl , silk shawl , bridal shawl , ladies shawl , chiffon shawl

    ResponderEliminar

Publicar un comentario