wtorek, 20 grudnia 2016

Kraków!

Ponieważ ostatni wyjazd do Krakowa sprawił, że ciągle robiłam zdjęcia (tylko czemu nie mam selfie z Enrique?! :( ) dziś dużo zdjęć. Dwie propozycje sylwestrowe, w tym jedna dla odważnych, ja chyba aż tak odważna nie jestem :D A potem coś o koncercie... A w głośnikach niezmiennie.. Enrique :D

Pierwsza sukienka TUTAJ





Druga sukienka pochodzi z kolekcji dostępnej od 15 grudnia w Biedronce. 4 różne sukienki zaprojektowane przez studentki z Łodzi w ramach konkursu „Młodzi projektanci dla Biedronki” i jest dostępna wyłącznie w wybranych sklepach sieci Biedronka. Mnie urzekła jedna - mała czarna. Zobaczcie same :)







torebka TUTAJ



czapka TUTAJ
bluzka TUTAJ
wisiorek TUTAJ
zegarek TUTAJ



ENRIQUE, ENRIQUE <3 <3 <3



Hala podczas koncertu była pełna :P




i coś z Krakowa...










8 komentarzy:

  1. Looks like you had been up to a lot of fun things.

    http://www.amysfashionblog.com/blog-home/

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładnie i oryginalnie:)
    zapraszam do mnie: http://blousforyou.blogspot.com/2016/12/portfolio-tygodnia.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie -> Mała czarna zdecydowanie korzystniej wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super sukienki:) ślicznie wyglądasz:*

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądasz super, bardzo podoba mi się druga propozycja :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. złota sukienka jest zachwycająca :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zyntix all-natural is actually the manner to move, way to the many natural elements tested to positively affect male sexual health.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dasz sie zaprosic na impreze w tej zlotej sukience ;)

    OdpowiedzUsuń