Black jumpsuit

Obecnie lekki odpoczynek od upałów, chociaż mi tam to nie przeszkadzało i czekam aż znów wrócą ;) No ale gdy nie można wyjść trochę się poopalać układam puzzle :D Już w sumie od jakiegoś czasu, a na imieniny dostałam kolejne, więc jest co robić ;) 
Zdjęcia był robione w Ogrodzie Botanicznym, różane tło, jak dla mnie, sprawia, że zdjęcie jest naprawdę ciekawe no i przede wszystkim baardzo kolorowe ;) Na sobie mam znaleziony na wyprzedażach kombinezon, żałuję tylko, że nigdzie nie znalazłam takiego z bardziej obcisłymi nogawkami i takiego wciąż poszukuję ;)

kombinezon - new look | sandały - deezee











Komentarze

  1. Super wyglądasz w tym kombinezonie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. great jumpsuit. love the color combo

    http://www.amysfashionblog.com/blog-home

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna sceneria i Ty wśród tych kwiatów:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne zdjęcia i ciekawa stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądasz pięknie i stylowo;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny kombinezon:)

    Zapraszam:)
    sialalala96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Loving the pop of pink!

    Check out my new post Here!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Po prostu klasa. Nic dodać, nic ująć :)

    Pozdrawiam
    Zocha

    OdpowiedzUsuń
  9. Lovely look!) www.elationofcreation.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz