El beso del final

Ostatnio naszło mnie na refleksje, ale również pojawiło się tyle nowych pomysłów do zrealizowania, rzeczy, miejsc. Mam nadzieję, że powoli wszystko zacznie się spełniać :D i że nigdy nie będę taka sfrustrowana jak np. pan kierowca z autobusu, który dla zasady, dzień w dzień ciągle tylko klnie i trąbi na wszystkich po kolei, lub pani ze sklepu, która ciągle jest niemiła :D no bo wystarczy tylko czegoś bardzo chcieć, a wszystko jest możliwe ;)
A co do postu, mam nadzieje, że pomimo iż sesja jak i obrona się zbliżają, to posty będą pojawiać się w miarę regularnie. Nie wiem jak to będzie w wakacje, bo nie wiem gdzie wtedy będę się znajdować, ale damy radę.
Dzisiaj moja ulubiona asymetryczna spódnica, która wystąpiła już tu kilka razy plus nowe sandałki za całe 15zł z outlet center. Jak tu nie kochać tego outletu. To nie jedyna cudowna zdobycz z tego centrum, której cena po prostu mnie zabiła :D







Comentarios

  1. Jak pięknie, wiosennie. .
    a sandałki idealnie pasują do spódnicy
    _____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA FASHION and LIFESTYLE BLOG
    ♡♥♡♥

    ResponderEliminar
  2. Kwitnąco wygladasz a spódnica śliczna!;)

    ResponderEliminar
  3. Lovely outfit, you look cute!!

    I have a new post on the blog, would love to know your thoughts:

    * Electric Sunrise - Fashion and Lifestyle Blog *

    x

    ResponderEliminar
  4. przepieknie wygladasz <3 :)

    agness-blog.blogspot.com

    ResponderEliminar
  5. cute skirt

    http://www.amysfashionblog.com/blog-home

    ResponderEliminar
  6. Mam identyczna spodnice - świetna na lato :)
    Zapraszam do mnie :)
    http://obcasy-w-obiektywie.blogspot.com/2015/05/white.html

    ResponderEliminar
  7. Świetne kolorki :)

    Zapraszam do akcji GIVEAWAY na moim blogu :)

    ResponderEliminar
  8. urocze sandały:) i ta spódnica.. piękny dziewczęcy zestaw, pozdrawiam:)

    ResponderEliminar

Publicar un comentario