Lace shirt

Dzisiaj koronka, czyli coś co również często pojawia się w mojej szafie :) Poza tym neony, więc razem wszystko to co lubię. Od zeszłych wakacji udało mi się zebrac kilka takich właśnie krótkich topów, które nadają się i do takich dośc prześwitujących bluzek jak i również tych bardziej wyciętych po bokach, co będzie już w następnym poście :)
bluzka - tutaj
szorty - h&m
top - stradivarius
buty - labotti
bransoletka - tutaj

ZAPRASZAM również do obserwowanie mojego instagrama  jak i na dwa konkursy, które odbywają się na moim fanpage'u  TUTAJ & TUTAJ






Comentarios

  1. Lovely outfit, the lace detailing is so pretty!

    http://thepreppysisters.blogspot.com

    ResponderEliminar
  2. o neonkowo <3 tez mam te spodenki :D

    ResponderEliminar
  3. Bluzeczka fajna, ale dla mnie trochę zbyt odważna :P

    ResponderEliminar
  4. Śliczna bluzeczka :) Zapraszam do mnie: www.http://because-i-like-dots.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  5. Ja również bardzo lubię koronkę - ta bluzka jest świetna:)

    ResponderEliminar

Publicar un comentario