czwartek, 15 sierpnia 2013

i Porque el amor manda !

Witajcie po długiej przerwie, ale wyjazdy, brak aparatu, i tak jakoś się nałożyło...
A tymczasem tytuł nawiązuje do mojego ukochanego serialu i piosenki Americi Sierry które po prostu kocham :D Rok temu gdy zaczynałam oglądać pierwszy hiszpański serial z Blancą Soto nie przypuszczałam, że będzie to takie wciągające i oglądam właśnie trzeci serial z Blancą. Możecie sobie myśleć, przecież te seriale nic nie wnoszą i w ogóle są beznadziejne, bo przecież to zwykłe telenowele, ale dla mnie mają to coś, dzięki czemu uwielbiam je oglądać i uwierzcie mi, mają swoje przesłanie.

I dzisiejsze zdjęcia, a ja idę właśnie na osiemnastkowy obiad mojego brata :)





szorty - h&m
bluzkowy gorset :D - sh
buty - nn
naszyjnik - tally weijl
Całusy ! :)

28 komentarzy:

  1. Przepiękna figurka!! :) Uwielbiam takie gorsetobluzki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne szorty, piękny kolor <3
    Świetnie wygladasz;)
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wyglądasz, nie jest zbyt wizytowo, ale tak w sam raz ;)
    Też uwielbiam języki obce :)
    toffi-k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Niee, języki obce to moje przekleństwo ;dd

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz!!
    Top jest prześliczny;)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie wyglądasz :)

    rousse-inspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ale super połączenie!
    urzekł mnie Twój naszyjnik! :)
    pozdrawiam;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie ci w tym stroju:) Podoba mi się tu więc obserwuję, przepraszam za późną odpowiedź ale także miałam przerwę :) Pozdrawiam
    cheshireme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Just found your blog and loving it. Maybe we can follow each other on GFC or bloglovin? Please feel free to stop by my blog and let me know. XO

    http://mevamarie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudny naszyjnik ;) Obserwuję i zapraszam na www.suelte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Mega połączenie,uwielbiam tak:)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczna :)
    http://gaagner.blogspot.com/ liczę na komentarz

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczna stylizacja :) gorset i naszyjnik są ekstra :)

    http://magia-siostr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Hee dear,
    Thank you so much for visiting my blog and your sweet comment!!
    I'm your new reader and follower;) hope you do the same and see you soon on my blog and keep in touch!

    Wish you have a lovely weekend, cheers to that!!

    much <3

    xo

    kelpasdairy.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna stylizacja, bardzo letnia ;)
    z chęcią obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna stylizacja, bardzo letnia ;)
    z chęcią obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super połączenie! :) obserwujemy i zapraszamy do Nas ;)
    http://hanaylena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. też kiedyś nałogowo oglądałam telenowele:D
    świetny zestaw:) + ten kwiat we włosach, rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Hi hun,

    thank you for your comment! Wow, your hair looks amazing! Maybe you've convinced me :) I do feel like a change. Thanks for stopping by my blog. Yes, I'd love to follow each other. Will follow u now! Much love xx

    www.polkadotsnw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Hi pretty! Thanks for stopping by my blog! Sure, I'd love for us to follow each other. You have a really nice blog. x

    Tabitha Chew
    tabasaur.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. świetna stylizacja!
    pozdrawiam, obserwuje i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Thank you for visting my blog dear!
    Off course I want to follow each :)
    I'm following you now on GFC ;)
    Great outfit!

    http://stylealamy.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  24. Hey,

    nice outfit :)
    Would you like to follow each other via GFC?

    http://p-and-p-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń