Huracán

Pamiętacie jeszcze Zbuntowanego Anioła? Ja ostatnio odkopałam KASETĘ :D Natalii Oreiro i nie mogę przestać jej słuchać... Niektóre piosenki pamiętam jeszcze bardzo dokładnie, jak to jako 10 letnia dziewczynka słuchałam na okrągło :D Na obecną chwilę oszalałam na punkcie tej piosenki http://www.youtube.com/watch?v=zo0W9bCICJo&noredirect=1 :)

Wreszcie postanowiłam założyć funpage, także jeśli ktoś miałby ochotę - zapraszam :)


A tymczasem zdjęcia - już z nową fryzurą :)











bokserka - zara
kurtka - nn
legginsy - GRANASHOP
buty - czasnabuty
Pozdrawiam,
D :)

Komentarze

  1. o wiele lepiej Ci w tej fryzurce ślicznie :)
    Stroj bardzo mi się podoba ale osobiście zmienila bym buty :)
    Co do piosenek Natali Oreiro to słuchalam ich non stop! :D
    A od tasiemca bylam uzależniona :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kurteczka!!! Zachwycasz!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne legginsy:) i cała stylizacja na + :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładna kolorystyka zestawu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. You are loOking So Beautiful Dear you have a great lOok and it good thing to sahre your personal matters sharing in blog
    I need your help contact please libra-angellll@live.com
    facebook: Libra.angell
    Twitter:Admirable999

    OdpowiedzUsuń
  6. spodnie fajne :)

    http://fashion-by-vereeben.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! Chyba nawet lepiej ;P ja też coś muszę zrobić ze swoimi włosami ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna fryzura:)
    tak pamiętam ten serial, dobry był ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie cudowne legginsy! <3
    Stylizacja bardzo fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny zestaw,taki militarny.:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny zestaw :) Legginsy ! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądasz, super kurteczka! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Good blog!
    A kiss from welovestylee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. super wyglądasz .!
    fajna fryzurka ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne leginsy, oczywiście kurtka jest też bardzo ładna. Idealna stylizacja !
    POZDRAWIAM M. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. fryzura jest świetna, marzy mi się taka, ale mi chyba nie pasuje ; p

    OdpowiedzUsuń
  17. I just bumped into your blog and after scrolling through your posts, I must say I really like it :) How about we follow each other on Bloglovin and Facebook? :)
    Kisses from Zurich,
    K.

    http://beneaththecoat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Włoski wspaniałe, już chyba to mówiłam ;)
    Świetnie wyglądasz!
    Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super blog i ekstra zdjęcia .

    Jeśli będziesz obserwować mój blog i zostawisz link do siebie pod ostatnim postem na pewno się odwdzięczę .

    ZAPRASZAM http://ikadaxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz