Symetryczno liryczna!

Maj rządzi się swoimi prawami, koncerty i nawał rzeczy na uczelni, w związku z tym mało czasu! Dzisiejsze zdjęcia są sprzed kilku dni, robione w bardzo fajnym otoczeniu, przez Karolinę







ramoneska - nn
bluzka - nn
szorty - bershka
pasek - nn
buty - nn

Buziaki dziewczyny! ;))))))))))))

Komentarze

  1. Wszystko idealnie do siebie pasuje ,świetny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  2. koszula mega! :) ślicznie wyglądasz :D

    OdpowiedzUsuń
  3. super zestaw :) aa buty i koszula mega :) zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. masz fajny styl pisania
    po prostu super blog :)
    obserwuje od dawna lecz ostatnie nie wchodziłam na bloggera i nie zaglądałam
    a w wolnej chwili zapraszam do mnie http://pamientnikzuzu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna ta stylizacja i fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. symetryczno-liryczna, czyżby Enej?:)
    fajnie zestawiłaś rzeczy i kolory:) kurtka <3

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny zestaw.! idealnie dopasowany ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. całość fajna. Podoba mi się kurteczka i spodenki;)
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna figura:) Świetne zdjęcia ;))
    Bardzo ładnie wyglądasz!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. pierwszy konkurs na moim blogu.
    zapraszam tylko do jutra !!!
    http://exploremystoryx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny zestaw ;)
    ślicznie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja!
    Podoba mi się kurtka! :)
    Pozdrawiam i dziękuję za komentarz na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz