#5 going out

Hej :) Zrobił się tu lekki zastój, ale już wracam :) Mam nadzieję, że będę miała dużo czasu, aby często tu pisać, bo raz na tydzień to zdecydowanie za mało. Spędziłam dziś bardzo fajny dzień z moją rodzinką - na obiedzie i deserze i jestem naładowana pozytywnymi emocjami na nadchodzący, okropny poniedziałek :D
Z dzisiaj :







mgiełka - sh
marynarka - reserved
jeansy - bershka
buty - sklepik
torebka - szafa.pl
biżuteria - granashop
No i jeszcze po hipstersku : dzisiejsze pyszności :D








Pozdrawiam! D 


Comentarios

  1. Miałam dać znac już obserwuję ;) pozdrawiam ;)

    ResponderEliminar
  2. pewnie, że obserwujemy!!! ;)
    Piękna torebka!!!

    ResponderEliminar
  3. ja już dodałam ;D czekam na Twój ruch ;D

    ResponderEliminar
  4. Ja już cię obserwuję, stylizacja super, torebka mega! I te smakowitości, mniam:)

    ResponderEliminar
  5. jasne, że obserwujemy :) ja już :)
    ale mi smaka narobiłaś :)

    ResponderEliminar
  6. dziękuję za odwiedziny u mnie na profilu ;)
    jasne obserwuję zapraszam równiez do mnie do obserwacji ;)
    Pozdrawiam ciepło i zapraszam częściej

    ResponderEliminar
  7. fajna torebka :))
    ok, ja już obserwuję, czekam na ciebie :)

    ResponderEliminar
  8. Gracias por visitar mi blog!!!!!!!!!!Me que por aqui...ok??Te sigo....
    Te espero en http://bajoelsombrerodesusan.blogspot.com.es/un bsazo

    ResponderEliminar
  9. Bardzo ładny zestaw :)

    Oczywiście obs :)

    ResponderEliminar
  10. Śliczna torebka i jakie smakołyki - aż ślinka cieknie ;)
    Ja już obserwuje i czekam na twój ruch ;**

    xoxo J

    ResponderEliminar
  11. Lubie torebkę <3 a jedzenie wygląda przepysznie, aż zgłodniałam ;P

    Obserwujemy przez GFC?

    Pozdrawiam, xoxo

    http://jesuismonika.blogspot.com

    ResponderEliminar
  12. OMG....the food looks so yummy and delicious :P
    You look beautiful in your outfit, love the bag!
    You have a great blog! I'd love if you checked out my blog, and if you like it, can we follow each other on GFC? I promise I’ll follow you back <3

    x♥x♥

    "Saúde & Beleza - Health & Beauty"




    ResponderEliminar
  13. dziekuję za komentarz!
    świetny blog i genialna torebka w tym wpisie!

    ResponderEliminar
  14. Torebka jest świetna <3
    Bardzo fajny blog, i te desery, mmm ;)))
    Pozdraaiwma gorąco!

    ResponderEliminar
  15. fajna torebka ;) dzięki za wizytę, dodałam do obserwowanych ;))

    ResponderEliminar
  16. Świetna torba! :) Dodaję do obserwowanych! :)

    ResponderEliminar
  17. fajna stylizacja!
    Jeśli spodobał Ci się mój blog to go zaobserwuj ;)
    Kiss ;*

    ResponderEliminar
  18. Jasne że się obserwujemy :)
    Ja już się dodaje :)
    A no i świetna torebka oraz marynarka.

    ResponderEliminar
  19. Jasne, że tak już dodaje do obserwowanych :)
    i zapraszam do siebie :)

    ResponderEliminar
  20. Fajnie tu u Ciebie, będę zaglądać częsciej : )
    Zapraszam do siebie i pozdrawiam, Arrow :3

    theflightofbluearrows.blogspot.com

    ResponderEliminar
  21. Fajny ten zestaw, lubię takie :) Bluzeczka i torebka są śliczne. No a jakie pyszności tu widzę :) mniami :) No takie dni spędzone z bliskimi są świetne :)

    ResponderEliminar
  22. Bardzo fajna torba! <3
    Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga, dodałam cię do obserwowanych :>
    xoxo

    ResponderEliminar
  23. me encanta la blusa
    ç
    Nuevo post,muchos besos y feliz jueves desde:
    http://rosaliasclothes.blogspot.com

    ResponderEliminar
  24. śliczna koszula i torebka!:)
    kusisz tymi deserami!!:):)
    a z miło chęcią dodam do obserwowanych i liczę na to samo:)

    ResponderEliminar
  25. No pewnie, już dodaję do obserwowanych. ;)

    ResponderEliminar
  26. Uwielbiam takie koszule <3 super print no i jest transparentna :)

    I... zrobiłam się głodna! ;)

    ResponderEliminar
  27. Torebka jest śliczna!! :P no i deser kuszący:)
    Pozdrawiam :)

    ResponderEliminar
  28. jeśli chcesz obserwować to po prostu obserwuj. fajne wyglądasz

    ResponderEliminar
  29. Bardzo podoba mi się twoja torebka, od dawna szukam podobnej, ale nigdzie nie mogę znaleźć ;(
    Będzie mi bardzo miło - ja już obserwuję!

    ResponderEliminar
  30. Zwykle i wygodnie :D
    A pyszności.. Oj wiele ich :D

    ResponderEliminar
  31. Mmm deser i obiadek wyglądają smakowicie :D Bardzo ładna stylizacja, taka skromna a zarazem z charakterem :) Bardzo mi się podoba! I twarzowo Ci w niej!
    Pozdrawiam!
    assymetryczna.blogspot.com

    +obserwujemy? ;>

    ResponderEliminar
  32. mmmm ale pyszności ; ooo
    Bardzo mi miło, że do mnie wpadłaś, jeśli się spodobało to zapraszam częściej ;)

    ResponderEliminar
  33. Deserek wygląda tak apetycznie że aż pójdę coś przekąsić hihihi

    ResponderEliminar
  34. świetna torba :)
    pozdrawiam i w wolnym czasie zapraszam do siebie :)

    ResponderEliminar
  35. jasne! ja już obserwuję ;)!
    bulion-pamietnik.blogspot.com

    ResponderEliminar
  36. Świetny blog! ;)
    Oczywiście, że obserwuję ;D

    ResponderEliminar
  37. Śliczne! Ja już obserwuję twoja kolej :)

    ResponderEliminar
  38. pewnie że obserwujemy ;)
    podoba mi się twoja koszula

    ingido.blogspot.com

    ResponderEliminar
  39. marynarka dodała tego czegoś co lubię!
    koszula świetna!

    http://mymirrormakesmymood.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  40. Świetna torebka!:)
    A na deser lub kawkę narobiłaś mi tymi zdjęciami smaka;(

    ResponderEliminar
  41. Wow! Prześlicznie wyglądasz w tych kolorkach :) Pozdrawiamy:)

    ResponderEliminar
  42. Chętnie zaobserwuję, i będę wpadała tu częściej :)
    Zapraszam do mnie banned-beauty.blogspot.com

    ResponderEliminar
  43. pytałaś o obserwację, oczywiście obserwuję i liczę na to samo. Pozdrawiam

    ResponderEliminar
  44. ale piekna torebka:) dodalam do obserwowanych i zapraszam do siebie. Pozdrawiam Magda xx

    www.maagdzia21.blogspot.co.uk

    ResponderEliminar
  45. Mamy takie same koszule :D Aż mi się jeść zachciało od tego co zobaczyłam :o.
    Jasne, obserwujemy :)

    ResponderEliminar
  46. Fajna stylizacja =]
    Obserwujemy ?
    http://koloroveblogerki.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  47. Świetna koszula
    Jestem chętna do obserwowania, już zaobserwowałam teraz twoja kolej
    megg-meggi.blogspot.com

    ResponderEliminar
  48. Thank ti for the comment :) nice blouse:)
    We can follow each other I follow you now, please follow back :):*
    Www.olivains.com

    ResponderEliminar
  49. Cudowna torebka <3 Mniam ale dobroci ;)
    Obserwuję ;)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com

    ResponderEliminar
  50. Pewnie, że oberwujemy! Ja już, teraz czekam na Ciebie ;)
    Smaka strasznego mi narobiłaś, a próbuję przejść na dietę... :D
    Pozdrawiam!

    ResponderEliminar
  51. Jasne, ze już obserwujemy ;)
    teraz Twoja kolej
    www.pattfashion1.blogspot.com

    ResponderEliminar
  52. oczywiscie ze obserwuje, zapraszam czesciej:))

    ResponderEliminar
  53. Oo, a co to za bluzeczka? ;))

    Obserwujemy ;)

    ResponderEliminar
  54. też nie mam zupełnie czasu na nic ostatnio... ech :( genialną masz bluzkę ;)

    ResponderEliminar
  55. Ale pyszności! Oczywiście, obserwuję :)

    ResponderEliminar
  56. Czekam na twoją inicjatywę, potem i ja zaobserwuję :)

    ResponderEliminar
  57. Ładne masz buty. Obserwuję oczywiście. c:

    ResponderEliminar
  58. same pyszność, a stylizacja moim zdanie bardzo ładna klasyczna, elegancka a zarazem niezbyt zobowiązująca! obserwuję zapraszam do siebie na www.2bloggirls.pl i mam nadzieję, że Ci się spodoba i też zostaniesz na dłużej!

    ResponderEliminar
  59. śliczna torebeczka :)) ah jakie pysznosci! mmmm :))

    ResponderEliminar
  60. z wielką przyjemnością obserwuję i będę często zaglądała ;D

    ResponderEliminar
  61. Swietna torebka. I kurcze, ale pyszne jedzonko ; D

    ResponderEliminar
  62. Pewnie, że możemy :) Już dodałam:) W ogóle to mi takiego smaka zrobiłąś, że szok!

    ResponderEliminar
  63. Zazdroszczę tak miło spędzonego dnia ;) Sliczny zestawik :)

    ResponderEliminar
  64. Fajny styl :) A jedzonko wyśmienite :)

    ResponderEliminar
  65. Śliczna torebka!!! :D Już obserwuję.

    ResponderEliminar
  66. Super zegarek ;))Robisz ludzim smaka ;p
    pozdrawiam, http://likesilvergirl.blogspot.com/ ;))

    ResponderEliminar
  67. fajnie tu u ciebie, ja już obserwuję oczywiście ;]

    ResponderEliminar
  68. Jasne, że obserwujemy, ja już, liczę na rewanż. :)
    Fajny outfit, świetnie wyglądasz. :>

    http://loveonlytofashion.blogspot.com

    ResponderEliminar
  69. I like a lot the bag. It's great! You look gorgeous!

    Thank you for your comment at my blog. I have a new post. Please, tell me what you think!

    Raquel.
    http://siempreunoszapatosnegros.blogspot.com.es/

    ResponderEliminar
  70. Bardzo nie lubię tego typu komentarzy, bo widzę, że "tekst" był skopiowany do wielu osób, a to oznacza, że był to SPAM.

    ResponderEliminar
  71. Obserwuję teraz Ty :)



    Oliwkaaja.blogspot.com

    ResponderEliminar

Publicar un comentario